Metal Supply runder 100 medlemmer
Metal Supply Norge har nettopp rundet 100 medlemmer.
Daglig leder Heidi Svennungsen Rinde fra ABC-Maskin mener Metal Supply er et fint sted å markedsføre bedriftens produkter.
Nettverket har nettopp tatt opp medlemsbedrift nummer 100 og nyhetsbrevet fra Metal Supply har nå over 4000 mottakere.
Salgssjef i Metal Supply Birger Søiland konstaterer at teamet bak Metal Supply ikke bare er i rute, men et stykke foran skjema når det gjelder den interne målsetting om 100 medlemmer innen sommerferien.
- Vi er veldig glade for den positive mottakelsen vi har fått, og jeg føler Metal Supply nå er kommet et stort skritt nærmere målsettingen om å bli jern- og maskinindustriens omdreiningspunkt når det gjelder effektiv kontakt og informasjonsdeling, sier Birger Søiland.
- Medlemstilgangen viser at nettverket oppfyller et behov for å på en lettvint og enkel måte kunne komme i kontakt med hverandre for å for eksempel kjøpe eller selge tjenester, produkter og maskiner til hverandre, sier Søiland videre.
ABC-Maskin
En av Metal Supplys 100 medlemsbedrifter er Skiens-bedriften ABC-Maskin som blant annet forhandler maskiner, måleverktøy og mekanisk utstyr.
ABC Maskin har vært medlem av Metal Supply i nærmere ett års tid, og bruker medlemskapet av Metal Supply til å reklamere og opplyse om bedriftens produkter og tjenester.
Daglig leder Heidi Svennungsen Rinde fra ABC-Maskin mener Metal Supply er et fint sted å markedsføre bedriftens produkter.
- Det er en enkel måte å publisere nyheter og vise produkter på, og nå ut til mange når en måtte ønske det, sier hun til Metal Supply.
- Vi har registrert at vi har fått noen ordre på verktøy og maskiner, samt andre forespørsler via medlemskapet hos Metal Supply.
Heidi Svennungsen Rinde legger til at medlemskapet også gir bedriften gode Google-treff, blant annet når hun publiserer diverse nyheter i ‘Nytt fra medlemmene’ om produkter, tjenester, messedeltakelse og kurs som bedriften arrangerer.
- Det jeg legger merke til er at ABCs nyheter på Metal Supply kommer veldig høyt opp på Google-søk, så når jeg legger noe inn får jeg god treff på Google-søk.
Kan dere anbefale andre?
- Ja – bedrifter som jobber mot metall- og offshoreindustrien burde være med her. Det er et fint supplement til trykte publikasjoner som henvender seg til samme målgruppe.
- Det er dessuten veldig oversiktlig. Du kan se på statistikken hvor mange som har sett dine produkter og nyheter og det er enkelt å legge ut filmer og brosjyrer, avslutter ABC-Maskins Heidi Svennungsen Rinde.