Setter ansatte i sentrum
I landets største aviser kunne man onsdag se helsides annonse fra Hydro med små bilder av ansatte i selskapet. Dette var startskuddet for kampanjen med medarbeiderne i fokus.
I september tok Hydro et nytt steg som global leverandør av innovative og bærekraftige aluminiumløsninger da selskapet lanserte en fornyet profil og modernisert logo.
For å fortelle verden mer om hvem Hydro er og hva selskapet gjør, lanserer Hydro nå en ny kampanje med egne ansatte i rampelyset. Gjennom flere historier blir du bedre kjent med dem; hvem de er, hvor de kommer fra og hva de gjør i Hydro.
En av Hydros talentfulle medarbeidere er Kati Tschöpe: Teknologidoktoren. Hun er en av forskerne bak verdens mest energieffektive aluminiumsproduksjonsteknologi, som for tiden gjennomgår fullskala testing på Hydros pilotanlegg på Karmøy.
Kati er en av Hydros 35 000 kolleger som hver dag jobber for å produsere de mest bærekraftige aluminiumsproduktene i verden. Sammen med sine kunder utvikler Hydro tusenvis av innovative løsninger som former samfunnet vi lever i. Fordi det er viktig for fremtiden. Her kan du lese mer om Katis Hydro-historie:
Kampanjen lanseres denne høsten i Norge, Tyskland, Ungarn og deler av USA.
Kilde: Hydro