Metal Supply blir mediepartner for OTD
- Jeg er svært fornøyd med at vi har klart å lande en samarbeidsavtale med Offshore Media Group, som arrangerer OTD-messen. Denne messen er en av de viktigste arenaene for å møte eksisterende og nye kunder, sier landsansvarlig i Nordiske Medier, Geir Ole Ørnes. Det er Nordiske Medier som står bak portalen metalsupply.no.
Samarbeidsavtalen innebærer et redaksjonelt og kommersielt samarbeid i forkant av og under messen. Det er ikke første gang Metal Supply inngår et slik samarbeid. Ifølge Ørnes hadde partene et samarbeid i et par år før det opphørte i 2018. Nå er altså en ny avtale på plass.
- Det er en styrke for oss å engasjere i oss i en så viktig messe. Avtalen innebærer at vi får egen stand, der vi ikke bare møter kunder som er utstillere, men også besøkende. Det vil være mer hensiktmessig at eksisterende og nye kunder kommer til oss, sier Ørnes.
Han mener det vil være en vinn-vinn-situasjon for begge parter der Metal Supply kan omtale både messen og utstillere.
- Jeg ser fram imot et godt samarbeid, sier han. Ørnes legger til at Nordiske Medier og Metal Supply hele tiden søker nye liknede mediepartner-samarbeid for aktuelle arenaer som Nor-Shipping, Aqua-Nor og Nor-Fishing og andre industrimesser.
MEDIAPARTNER: Metal Supply er mediapartner for OTD 2019. FOTO: MORTEN DAHL
Odd Eide Knudsen, salgsdirektør for Offshore Media Group, sier at de ser igjen frem til samarbeidet med Metal Supply som en av sine mediapartnere for OTD2019 i Stavanger.
- Som den desidert største oljemessen i Norge i 2019 ønsker vi å nå ut til flest mulig innen bransjen og da er det naturlig for oss å samarbeide blant annet med Metal Supply. Vi ser frem til OTD-messen, som forøvrig har over 200 selskaper påmeldt allerede og mye spennende på programmet, sier Eide Knudsen.